O YOGI

Yoga je drevni i praktičan sustav pristupanja tijelu, umu i duhu, te njihovu iscjeljivanju i povezivanju koje uključuje sve aspekte našeg života. Yoga znači povezati a uanjužem smislu znači ponovno nas povezati s našom istinskom prirodom. Yoga je način života i svatko, bez obzira na svoju religiju, može iskusiti veliku dobrobit prakticirajući jedan ili više aspekata yoge. 

Koja je razlika između Hatha i Vinyasa yoge?

I Hatha i Vinyasa yoga nam pomažu  kako bi povećal fleksibilnost i snagu, poboljšali disanje i smirile um. Svaki oblik joge ima za cilj stvoriti tjelesnu spremnost i um, iako se put do tih ciljeva razlikuje. Znanost Hatha, ili Hatha Vidya, nastala je u Indiji iz 15. stoljeća i stekla reputaciju čišćenja tijela u pripremi za meditaciju. Vinyasa yoga, također nazvana Ashtanga yoga, brz je niz položaja ili asana koje se fokusiraju na protok između pokreta, a ne na pojedinačne poze.

 

Hatha Yoga

Budući da je tempo Hatha joge spor i nježan, to je idealno polazište za ljude koji su novi u yogi. Jedan od najizazovnijih aspekata yoga prakse je kombiniranje pokreta s kontrolom disanja ili pranayame; spor tempo pomaže početnicima u ispravnom kretanju s dahom prema Hatha principima. Učenici Hatha joge drže svaku pozu kroz nekoliko udisaja; Vinyasa studenti uzimaju jedan udah ili izdah za svaku pozu.

 

Vinyasa Yoga

Vinyasa yoga zahtijeva radno znanje yoge i naprednija je od Hatha yoge, u smislu da zahtijeva više fizičke kondicije kroz poze. Ovaj oblik joge je niz položaja koji djeluju na kardiovaskularni sustav svojim protočnim pokretima i brzim tempom. Sve poze povezane su i kombinirane s ritmom udisaja i izdisaja s ciljem stvaranja topline u tijelu.

 

Sagorijevanje kalorija

Ako je Vaš primarni cilj dolaska na jogu gubitak težine, trebate oblik yoge koji sagorijeva masnoće. Za sagorijevanje masti, trebate povećati broj otkucaja srca na aerobnu razinu. Različiti stilovi yoge sagorijevaju kalorije na različitim brzinama. Nježan, spor tempo hatha yoge pomoći će u izgradnji mišića tijekom vremena koji će vam pomoći da poboljšate vaš metabolizam i učinkovitije sagorite kalorije. Možete spaliti oko 175 kalorija prakticirajući Hatha joga slijed, što je jednako hodanju oko 3 km u satu, ili oko 445 kalorija koji prakticiraju  60 minuta Vinyasa yogu, prema FitDayu, online kalkulatoru kalorija i dnevniku fitnessa.

 

Cilj Hatha Yoge

Prema indijskoj tradiciji, jedan od primarnih ciljeva Hatha yoge uključuje produbljivanje koncentracije, nazvanu Dharana, kako bi se poboljšala meditacija i donijela energija i zdravlje tijelu i umu otvaranjem nadija ili kanala Kundalini energije. Otvaranje nadija kroz Hathu pomaže u promicanju duhovnog rasta i razumijevanja, prema indijskoj tradiciji.

 

Glavna svrha Vinyasa Yoge

Svrha Vinyasa yoge je unutarnje čišćenje. Sinkroniziranjem asana s kontrolom disanja, vaša unutarnja temperatura raste. Prema Ashtangi, asane koje se izvode u Vinyasi grije krv, a zatim je razrjeđuju, tako da slobodnije teče u tijelu, što stvara zdraviji, lakši i snažniji um i tijelo.

LEPTIR2.png
leptir3.png
LEPTIR 1.png